دانلود پاورپوینت تاریخ و جغرافیا: شالوده فهم فرهنگ(فصل سوم کتاب محیط فرهنگی بازارهای جهان)

دانلود پاورپوینت تاریخ و جغرافیا: شالوده فهم فرهنگ(فصل سوم کتاب محیط فرهنگی بازارهای جهان)

دانلود پاورپوینت تاریخ و جغرافیا: شالوده فهم فرهنگ(فصل سوم کتاب محیط فرهنگی بازارهای جهان)

پاورپوینت تاریخ و جغرافیا: شالوده فهم فرهنگ(فصل سوم کتاب محیط فرهنگی بازارهای جهان) در 21 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینار درس بازاریابی بین الملل تهیه شده است.

برگرفته از کتاب محیط فرهنگی بازارهای جهان تألیف Cateora and Graham می باشد.

موارد مورد بحث

1- اهمیت جغرافیا در بازاریابی جهانی

2- اهمیت تاریخ در بازاریابی جهانی

موارد مورد بحث در جغرافیا

- موقعیت و وضعیت جغرافیایی

- مسئولیت اجتماعی و مدیریت محیطی

- گرایش و تمایلات جمعیتی

- مسیرهای تجاری- بازرگانی

- حلقه های ارتباطی

جغرافیا و بازاریابی بین الملل 

- بازاریابان بین المللی باید بدانند که شاخصه های جغرافیایی منحصر به فرد بر بازار محصولاتشان اثر خواهند گذاشت.

- بازاریابان نیازمند دریافت پاسخ سوالاتی در زمینه اینکهچگونه موقعیت جغرافیایی بر قیمت،ترفیع،مکان،محصولات،مردم و سیاست ها اثر خواهد گذاشت،می باشند.


دسته بندی: پاورپوینت

تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر

تعداد اسلاید: 21

قیمت: 5300

فرمت: قابل ویرایش


دسته:

دانلود پاورپوینت تاریخ و جغرافیا: شالوده فهم فرهنگ(فصل سوم کتاب محیط فرهنگی بازارهای جهان)

خرید آنلاین