دانلود پاورپوینت آميخته بازاريابي و تاثير اينترنت

دانلود پاورپوینت آميخته بازاريابي و تاثير اينترنت

دانلود پاورپوینت آميخته بازاريابي و تاثير اينترنت

پاورپوینت آمیخته بازاریابی و تأثیر اینترنت در 31 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است.

بخش هایی از پاورپوینت

اسلاید اول - آمیخته بازاریابی

فيليپ كاتلر (1991) آميخته بازاريابي را مجموعه اي از متغيرهاي (ابزارهاي) قابل كنترل بازاريابي مي داند كه شركت آنها را براي پاسخگويي به بازار هدف درهم مي آميزد. آميخته بازاريابي دربرگيرنده همه كارهايي است كه شركت مي تواند انجام دهد تا بر ميزان تقاضا براي محصولاتش اثر بگذارد.

اسلاید دوم - طبقه بندی 4p

1 - محصول(PRODUCT): تركيبي از كالاها و خدمات كه شركت به بازار هدف خود عرضه مي كند.
2 - قيمت(PRICE): مقدار پولي است كه مشتري بايد براي يك محصول بپردازد.
3 - ترفيع (ترويج و گسترش)(PROMOTION): شامل فعاليتهايي است كه محصول را دردسترس متقاضيان قرار مي دهد.
4 - توزيع (مكان)، (PLACE): فعاليتهايي است كه ارزش محصولات را بيان كرده و مشتريان را به خريد آنها تشويق مي كند.

اسلاید سوم - عناصر امیخته بازاریابی و اینترنت

تركيب عناصر بازاريابي يكي از مراحل مهم در تدوين استراتژي بازاريابي و از وظايف اصلي بازاريابان است. موفقيت برنامه هاي بازاريابي تاحد زيادي به تركيب درست عناصر دارد. با ورود فناوري هاي ارتباطاتي و انجام فعاليتهاي تجاري به صورت الكترونيك و در محيط مجازي، چگونگي طراحي آميخته بازاريابي نيـــز كم و بيش دچار تغيير گرديد. به طوري كه عناصر آميخته بازاريابي به صورت بنيادين تغيير و تحول يافته و اين دگرگوني همچنان ادامه دارد.

دسته بندی: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 31

قیمت: 5300

فرمت: قابل ویرایش


دسته:

دانلود پاورپوینت آميخته بازاريابي و تاثير اينترنت

خرید آنلاین